packat och klart ... inte

Imorse vaknade jag av att byggarbetarna höll på att borra .. det har vart lugnt i helgen men då har de väl vart lediga men nu är det dags igen.. de håller ju på att lägga om taket på huset,men måste de börja göra det kl 8 på morgonen :(

Iaf det gick inte så bra att sova länge idag så jag gick upp och började packa lite smått.. det är svårt att packa, antingen tar man med sig för mycket så man inte hinner använda allt eller tar man med sig för lite så det känns som man inte har några ombyten därnere.. det är svårt det där.. jag har iaf gått genom alla kläder jag har och packat ner det jag tror att jag kommer använda..  man får tydligen bara ha 15 kilo nu, det har alltid varít 20 innan.. nu gäller det att tänka sig för både en och två gånger... och jag har ju ingen våg heller :o men jag har bara med mig två par skor!!!! ett par nedpackat och ett par på fötterna när jag åker :) Sen får allt smink packas ner i resväskan för jag vet inte om typ läppglans räknas till vätska som man inte får ha i handbagaget.. jag vågar inte chansa... solpuder o så känns som det kommer gå sönder i resväskan så det får nog va i handbagaget..



Ska träffa elin senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0