Spanien 8-24 augusti

Nu är jag som sagt hemma från spanien. det har vart underbart! underbart väder med mycket sol, bad och shopping. Jag ville inte åka hem och nu vill jag bara tillbaka. det skulle va skönt att dra ner snart igen.

Mamma och jag var uppe och simmade en halvtimme i poolen på mornarna innan frukost.. Det tycker jag är duktigt för ibland gick man till poolen som en zombie för att man var så trött, haha ...

mindre kul var att en granne som bor i ett hus lite längre bort hade inbrott en natt medans de sov. läskigt! jag sov på min vakt efter det och låste in plånbok, mobil och kamera i kassaskåpet.  Dessutom såg vi en jätte lång orm när vi var på väg uppför trappan till huset. den slingrade iväg uppåt när vi kom men vi gick ändå en annan väg.. hatar ormar.. särskilt när man inte riktigt vet hur farliga de är.. sist men inte minst stack en geting mig i stortån och fy satan vad ont det gjorde. det sved och pulsera i tån hela dan.

annars var allt underbart :) och efter ett års blekhet så är det skönt med lite färg..


Igår träffade jag Tessan och Emelie igen :) så roligt att se dom igen. Efter förfest här gick vi ut till cromwell, men vart var allt folk? det var ingen höjdare faktiskt så vid 2 tiden gick vi och åt istället och jagade taxi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0