tiden räcker inte till, ibland

Snacka om att det är helt meningslöst att veckoplanera, haha. Jag jobbade igår och då frågade de också om jag kunde tänka mig att jobba idag också. Visst, I need money liksom. Så det blev ingen arbetsförmedling idag som det var tänkt. och ingen ikea imorn. arbetsförmedlingen får bli på fredag eller i början på nästa vecka istället.

Idag när jag slutat gick jag in på skopunkten för att se om de fått in nåt kul, ut sen kommer jag med 3 nya par skor, haha. men det var ju faktiskt ta 3 betala för 2 ;) det blev iaf ett par boots, ett par stövlar och ett par pumps utan klack.




Kommentarer
Postat av: tessan

så sjukt snygga alla tre :)

2007-09-03 @ 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0