1 december

1 decemcer idag, det är sjukt hur snabbt tiden går. Igår satte jag upp julgardinerna och idag har Emelie och jag bärt upp alla mina julgrejer, vilket inte är så lite ;p Nu har jag adventsljusstakar i fönstren och lite tomtar här och där. Mysigt med julkänslan !

En lugn helg den här. Såg på idol med Emelie igår. Idag var det tänkt att vi skulle ta en sväng på stan , men vi struntade i det och var hemma och tog det lugnt istället och julpyntade. Nu är jag ensam, det känns som det var länge sen jag var ensam, ibland är det skönt att vara ensam, men just nu känns det bara ensamt ;p  Tänkte se på lite filmer ikväll och bara va .  Imorn ska jag till Ikea med tobbe (:

182781-180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0