21 december

Redan 21 december ... och jag är ledig! Jätte skönt efter två riktigt jobbiga 9.15-20.30 pass. Igår kom ju barnbidraget så då var det mycket folk! men  idag är det ju lön så då lär det ju va ännu mer. på tal om lön så var min lönespec en trevlig överaskning (: Gick och la mig redan runt kl 10 igår, mina ögon höll liksom på att falla ihop. Tänkte jag skulle unna mig att sova ut till kl 11 idag, men jag vaknade typ kvart över 10 istället och var hyffsat pigg.

Nu ska jag ta tag i lite saker här hemma, har disk som behöver diskas bland annat. Ett varmt bad ska jag också ta.. Jag hoppas Emelie hinner komma förbi en sväng också innan hon åker till Karlstad. :)

182781-187

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0