28 december


har haft en jätte bra jul. Kom hem från landet i onsdags och igår jobbade jag heela dagen. Idag ska jag också jobba, men jag börjar inte fören kl 3 så jag kunde sova länge (:  . Sen jobbar jag till 20,30 , men det är ändå bara 5½ timme så det går nog snabbt. hm, efter jobbet måste jag upp till maxi och handla lite. Inte allt för kul 9 på kvällen. Sen måste jag hem och röja undan lite inför imorn.

Imorn är det min tur att handla (: är jätte shoppingsugen! sen blir det lite lilljul med  Tessan och Emelie och  på kvällen blir det bowling!

Kommentarer
Postat av: emi

jag längtar!!

2007-12-28 @ 17:54:09
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se
Postat av: Elin

GOTT NYTT ÅR GUMMAN. kunde inte svara på ditt sms, hade inte pengar på mobilen! hoppas ditt nyår var bra :) PUSSPUSS

2008-01-01 @ 17:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0