Ledig


Idag är jag ledig, fast egentligen skulle jag inte vara det, men i tisdags ringde en från jobbet och fråga om vi kunde byta tid, så jag jobbade i onsdags när jag egentligen skulle vara ledig så tog hon min tid idag :) men hellre är jag ledig en fredag än en onsdag :) Dessutom var jag bäst i onsdags, hihi jaa lite stolt är jag allt. Varje morgon har vi nämligen morgon möte där vi går igenom dagens försäljnings mål och även gårdagens försäljning. Då talar man också om topp 5 , vilka som sålde mest under gårdagen.. och igår på mötet sa han .. bäst igår var sofia :):):)

Mindre rolig sak var att i onsdags var det också inbrottsförsök i vårat hus på landet. det läskiga var att morfar och mamma var där då :( .. polisen fick iaf tag på dom!


Imorn jobbar jag bara 12-16 , och det är ju inte så länge så ikväll blir det utgång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0