Förskyld ...

Nu är jag hemma i Norrköping igen. Har bott hemma hos mina föräldrar i nästan en vecka nu, förutom helgen då vi var på landet. När vi va på landet blev jag föresten sjuk. ett tag trodde jag att jag fått influensan men jag mår lite bättre nu så det var nog inte det  :) Febern har avtagit och nu är jag bara väldigt väldigt förskyld, men det räcker för mig. Mornarna är iaf värst, kan knappt andas. Det var iaf skönt att vara hemma och umgås lite med min familj :)

Idag har jag föresten sökt mitt första jobb !! La precis på brevet i brevlådan ..  Man måste ju iaf försöka .. 

snart är det midsommar och jag hoppas att det mesta av min förskyldning har släpt då .. På torsdag åker vi nämligen till öland ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0