FÖRSTA DOPPET


Idag har jag , Tessan och Emelie vart och solat och badat i mårn. Elin och Emilia dök också upp efter ett tag : )  första doppet för i år blev det, inte så kallt ändå ..  Råkade bränna mig lite på ryggen också, eller okej ganska mycket, det är faktiskt förvånadsvärt att solen tar så jävla mycket i Sverige också.. eftersom det inte kändes som solen tog nånting. Jag har aldrig tidigare bränt mig i Sverige :O .. det märks verkligen att världen håller på att bli knas och att ozonet är så tunt..

Jag har till och med haft lite hudfrossa förut :p  ... men nu ska sätta mig en stund på balkongen och sen se en film.. det är så himla VARMT här inne nu !!!!


182781-86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0