JAG ÄR OCKSÅ FAST ....

Idag vaknade jag med ont i halsen : ( ... kan det vara efter badet ? Det är ju så varmt så man tycker ju att man borde slippa undan förskylning ...
 
Har inte solat så mycket  idag eftersom min rygg svider lite grann .. och sen blev ju vädret mysko, när jag stod och lagade mat börjar det åska, typiskt :( Men jag lagade min mat iaf .. färsk potatis , SÅ GOTT !!!

Dagen har gott väldigt fort föresten och det beror väl på att jag sov vääldigt länge eftersom jag satt uppe länge inatt och kollade på de första avsnitten av one tree hill. Yes , jag erkänner jag är också fast. Fan vad bra det är !!

nu ska jag sätta mig i soffan och äta jordgubbar och se några avsnitt till : )

182781-89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0