redan onsdag

det har redan blivit onsdag. huh vad tiden går fort. Imorn är det praktik, känns som jag precis har varit där.

Mår bättre idag, klarade tillomed av att gå på stan i 3 timmar  med Becka idag : ) vet inte riktigt vad vi gjorde så länge, men tiden bara flög iväg. När jag kom hem började jag städa och är klar nu. väldigt skönt att ha det gjort.

Snart ska jag lägga mig i ett varmt skumbad med oljor och olika anti- stress mineraler som det står på flaskan. Ska slänga på en ansiktmask och en hårinpackning också. Känner för att skämma bort mig själv lite idag. 

Ikväll ska jag lägga mig framför en film, det är ju inget OC idag : (  Läste på kanal 5 att nästa avsnitt inte är fören 18 mars kl 19.05 .. en söndag. : S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0