BILDER FRÅN TÄLTNINGEN

I måndags var vi som sagt och tältade med kursen fritidsturism. Vi tältade på någon ö som jag inte la på minnet vad den hette, men det var i arkösund iaf..  Det var jätte roligt att tälta :) Vi åkte ut till ön i vår lärares gamla båt och det var ju lite vågar då som gjorde så att båten hoppade ganska kraftigt, det fick man lite ont i arslet av om man säger så ( : på kvällen spelade vi kubb och grillade korv och satt och pratade innan vi gick och la oss.. Jag, Elin och Emelie delade tält.. jag hade med mig maasssa kläder men kunde ändå sova i sovsäcken i bara linne och leggins utan att frysa. Det var lite svårt att somna eftersom man knappt kunde röra sig och det var så hårt underlag, men när jag väl somnade vaknade jag inte fören klockan ringde kl 6 och då ville jag bara ligga kvar. Man kände sig ju inte särskilt fräsch på morgonen, så så fort vi kom till skolan kastade jag mig in i min bil som stått på skolan över natten och åkte hem och duscha. och jag var faktiskt tillbaka på skolan en timme efter. rekordsnabb dusch + sminkning + torkning och plattning av hår. Här kommer lite bilder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0