BRÄNNBOLL

Brännbollen idag var faktiskt skit kul. handels ettorna var ett lag, tvåorna ett lag, vi treor ett lag och lärarna ett lag.. Lärarna var roligast att köra emot, haha.. Tycker det gick bra ändå, vi kom  2a i finalen mot tvåorna..  Jag har ont överallt nu ungefär. jag har ännu mer ont i låren än tidigare. sen var jag tvungen att slänga mig för att inte bli bränd och då råkade det bli så att jag slängde mig med knäna först :) men jag lyckades iaf haha.. .

Sen har jag hämtat jobb schemat och jag skulle inte jobba så mycket som jag trodde, men det gör inget. Kan vara skönt med lite sommarlov eftersom det här är det sista sommarlovet man nånsin kommer ha. Och jag jobbar inte över midsommar, inte på hela veckan heller. niceeeeee

tessan och jag var hemma och plugga förut också, fick faktiskt en hel del gjort :)

Imorn ska jag plugga på dagen , sen blir det grillning med tjejerna på kvällen :) det blir jätte nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0