ett inlägg till

i tisdags var jag och tessan i ullared. Som vanligt köper man mer än vad man borde,men det hör ju till (: Hade kunnat köpa lika mycket till för övrigt. hittade massa smått och gott. Mest nöjd är jag nog med mina spotlights jag köpte (stavas det så?) köpte en jävla massa rengöringsmedel också (liksom 14 spän för en mr muscle flaska) , så nu borde jag kunna hålla rent (: en riktigt kul dag var det!

Idag kom Emelie, jag öppnade i pjamas. Sov visst lite längre än tänkt (: Tog en långpromenad sen. Gick bland annat förbi öb (: Emelie skulle säga växelspaken, men sa växelbaken istället. haha det hade jag rätt roligt åt ;d

Sen vet jag inte riktigt hur vi kom in på det , men vi börja snacka om vad tessan har för bil. emelie trodde stenhårt på 740 men jag vet ju att det är en 940 ;D vem hade rätt då emi !? ;)

Imorn ska jag jobba, till 19. Är inte ett dugg trött för har sovit ut både i dag och igår. men kanske dags att sova ändå.

Kommentarer
Postat av: emi

hahahah! meh vafan! det var ju nära ändå :D

2007-11-16 @ 11:09:50
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se
Postat av: Elin

Vill du hänga med på spinning nån dag nästa vecka? :):):) pusspuss

2007-11-16 @ 22:46:46
URL: http://exception.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0