hej måndag

Det har varit en lugn och mysig helg. I fredags jobbade jag 10.15-19, sen lagom till jag slutade kom Emelie dit så vi kunde handla lite på maxi och sedan åka hem till mig. Tessan kom förbi också när hon slutat jobba (: det var kul för nu är hon ju i fuerteventura och har det säkert alldeles super. 

men iaf. Emelie sov över. När jag vaknade på lördan sen satt hon och spela tv-spel haha, så jag  gick och satte mig där också. Efter några timmar (!) gick vi en promenad och handla mat. Fläskfile och grejer . Jätte gott vart det!  Hon sov över då med. På söndan fick vi gå upp dö tidigt, jag gick upp halv 8, för emelie hade träning vid 9 och när jag ändå skulle till Linköping så skjutsa jag hem henne. Mamma och pappa blev rätt förvånade när jag kom så tidigt ;P .. mamma och jag tillbringade sedan förmiddan med att baka pepparkakor. Äntligen lite julkänsla, även om det inte är jul än på ett tag.

På eftermiddan åkte hela familjen till ekenäs slott för att gå på julmarknad. Det fanns ju inte så mycket att köpa direkt, men det är ju så mysigt att bara gå omkring där!

Idag när mamma slutat jobbet bakade vi lussekatter, det var kul haha. En del blev bautastora och en del pyttesmå. ;P sen tog vi en tripp till ikea och kolla lite.

längtar till lönen, då ska jag börja köpa julklappar ! : )


/ s

Kommentarer
Postat av: emi

hahahaha, 5 timmar!

2007-11-20 @ 19:34:18
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0