helgen


Åkte till Landet i fredagskväll. Skönt att komma bort .. På lördan åkte vi in till "stan" , la krans och tände ljus på mormors grav. Det var sorgligt! Jag saknar henne så himla mycket =/

Kollade lite i affärer sen. H&M hade öppnat. woho, jag  var tvungen att ta mig en titt, men sortimentet var urdåligt! Sen handlade vi mat typ.

Igår åkte vi hem. och jag stannade i Linköping inatt, det var skönt att vara hemma där faktiskt. Att slippa vara ensam. Jag är trött på det, att vara ensam. Ibland tänker jag på att jag flyttade hemifrån för tidigt. Men mitt liv finns ju här nu. Det är iaf tur att det bara är några mil bort, så jag kan åka dit när jag vill.
 
Imorse åkte jag hem. Träffade Emelie och Tessan på stan. Emelie och jag åkte hem till  mig medan tessan tränade. Har spelat tv-spel och tagit det lugnt hela eftermiddan typ(: hehe ...

Imorn ska jag jobba. långa passet. Öppna och stänga. Jag känner inte alls fört :(


Jag är så jävla trött på allting, jag vill ha en förändring.  Make me happy

Kommentarer
Postat av: Elin

jag tänkte om du ville hänga med och träna på world class på torsdag eller fredag? :) vore kul :D pusspuss

2007-11-06 @ 14:08:23
URL: http://exception.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0