helgen

Fredag
Tränade med Elin på morgonen (: skönt ! Sen hem och duscha och vänta på Emelie. Vi drog sedan till stan, till jysk, till mediamarkt, och till sist maxi. Det tog väl lite över 3 timmar det där. Hittade en och annan julklapp faktiskt. Vi åkte sedan hem till mig och gjorde tacos och såg på fim. Sen sjöng vi kareoke för fullt ;p haha , 

Lördag
vaknade ganska tidigt med tanke på när vi gick och la oss. haha, tog en promenad till öb och runt där. På kvällen åkte vi till Elin som hade lite fest :) Det var kul, men det går fasen inte att se på när andra dricker när man själv hade tänkt att vara nykter. Så hem igen, lämna bilen, byta tröja och sen tillbaka igen (: Kul, som sagt. Blev dock ingen utgång som det först var tänkt. Vi gick istället till mcdonalds och hämta mat och gick hem och sov.

Söndag
Skjutsade ner Emelie till resecentrum kl 7 (!) , konstigt att det går buss vid den tiden men ingen spårvagn. Sen åkte jag hem igen och sov till 12 (: Jag hade ju åkt ner i pjamas, och när jag kom hem såklart var det lite folk ute där jag bor och så kommer jag i pjamas. lite pinsamt.

Resten av dagen vart lugn. mamma & pappa var förbi förut och hämta Jesper. känns lite tomt även att han bara vart här sen i fredags. 

nu blir det  tv .

Kommentarer
Postat av: emi

haha! "kom igen fiiiiia!!! springggg!!! SPRIIING! mcdonalds stänger om 4 minuter!! vi hinner!!!"

2007-11-25 @ 21:16:37
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se
Postat av: sofia

hahaha och så stängde dom kl 1! haha så klockrent :D

2007-11-25 @ 22:01:11
URL: http://www.omsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0