Idag


har Emelie och  jag följt med Elin när hon tatuerade sig. skit bra blev det! jag blev själv lite sugen på nåt litet faktiskt.  Man får se vad som händer. En tripp på stan hanns med också innan, och efter åkte vi hem till mig och såg en film och tittade på lite möjliga tatueringsmotiv. emelie vart ju också sugen ;p

Imorn kommer lönen. Perfekt! Nästa vecka får jag börja köpa julklappar. så man får det gjort innan julschemat på jobbet börjar. Det kommer förmodligen gå väldigt fort nu till jul. Bara en månad kvar ju.

Imorn bitti kommer mamma och pappa förbi med jesper. han ska va här i helgen när mina föräldrar ska iväg.  De kommer halv 9 och vid halv 10 ska Elin och jag träna, ska bli skönt att röra lite på sig.  Sen kommer emelie hit, vi ska ut till jysk och grejer (:

/ s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0