Lördag


Blir folk surare när vintern och julen börjar komma? igår var det verkligen surbullarnas dag. Och jag tycker inte om dom.  Trots att jag slutade redan vid 7 var jag helt slut efter jobbet med värk i både fötter och rygg. Var tvungen att springa in på maxi och handla lite, och när jag kom ut därifrån var det snöstorm! fy fan, det var riktigt obehagligt att köra hem, såg inte nånting! Mina torkare tar ju inget heller, så var tvungen att stanna intill vägkanten och torka bort snön när jag nästan var hemma, för jag såg verkligen ingenting:S

Idag har jag gått en sväng på stan med Emelie. Köpte ljus, annars inget. Eller jo ett fars dag kort. Sen åkte vi hem till mig och såg på film och var lite onyttiga och spelade tv-spel. Svensson Svensson såg vi också såklart =D

Imorn är det ju farsdag, så jag, mamma och pappa ska på bio och se solstorm. jag bjuder pappa såklart ;D hiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0