november

Imorn ska jag besikta bilen. huh jag är nervös.  Det är väl för att den inte gick genom förra året :(

Ska snart iväg till jobbet. ovanligt :d , men jobbar bara till 19 idag så det blir dö skönt (: Sen ska jag åka direkt till Linköping. Ska besikta bilen 07:20 imorn bitti så jag orkar ju inte åka imorn direkt ;p vill att pappa ska följa med (:

Nu på morgonen har jag ringt till tele2 och felanmält min tvbox.. jävla skit det är! kul att kunna se 1,2 och 4an då :( Men han skulle skicka en ny box åt mig, men det kommer väl  inte fören nästa vecka. Tur att jag har tv-spel:d mohaha.. Men eftersom det är final i ensam mamma söker på söndag som jag vill se så stannar jag kvar i Linköping då och ser det där. Och åker hem på måndag morgon istället. Ska ju till landet i helgen. Det ska bli dö skönt efter allt jobb. Bara ta de lugnt och bara va. nintendo wiiet får följa med också (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0