vinter

Det märks att det är så mycket vinter ute nu. så j ä k l a kallt! Kunde inte stänga bildörren imorse fören det var bastuvarmt i bilen.  haha

Jobbat idag, 10.15-20.30 ...Vart lagom med folk . Har gått runt med lite lagom träningsverk i axlar, mage och lår  idag sen igår. Jag lyckades göra alla mina dags mål igår ju(: Jag åkte till gymmet och tränade, jag städade och jag träffade Emelie (:

huh va trött jag är nu, och ont i fötterna har jag fortfarande . Fötterna slits ju fasen ut av att stå så mycket ;p  Jobbar imorn med, men "bara" till 7, så ska krypa till kojjs, jag öppnar ju imorn med.

Imorn är föresten sista dagen innan jul, sen är ja ledig typ en månad. tror jag. hoppas jag får julschemat imorn.

Nästa vecka har jag iaf planerat att åka typ till komvux och hämta ansökningsblanketter och grejer, för det går fan inte att ladda ner på min jäkla dator :|  Vill börja plugga snart!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0