fredag

Igår öppnade ju MM, så då hade vi också öppet längre och massa grejer. Dogge var där också, hel skön snubbe asså ;D. Jag var väl lite allt i allo igår, inte så mycket kassa faktiskt. Fick gå hem vid 6 (: dö skönt. men började ju 06.30 också, så det blev några timmar. 

Kassa blev det desstu mer av idag. Började vid 12 så det var rätt skönt. Var klar vid halv 11 så gick en promenad till 11 (:  vi stängde ju 22 idag också så jobbade till 22.30, bra ob timmar asså ;D nu är det väl dags att sova snart egentligen för börjar 9 imorn igen. fan det känns som man snart åker dit igen liksom.  jag är väldigt uppe i varv nu så får se om jag lägger mig framför tvn en stund först. 

imorn tänkte jag , emelie och tessan ha lite film mys i alla fall på kvällen. kul att ha gjort nåt med helgen iaf, börjar 9.30 på söndag men lite film orkar man med;D hihi..

nae om man skulle sova eller nåt då.. puss natti




åhh jag är så förskyld.. bort bort bort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0