lalala ..

Igår jobbade jag hela dagen som sagt. Rätt segt .. tog lunch vid halv 3 tiden och gick upp till maxi för att käka.. Då ser jag Tes och Emelie gå förbi (: hihi så kul ! :)

jag hade en diff i kassan i går :o fuck, jag som brukar vara så noggran.. det var bara på 4 kr men iaf.. var ju tvungen att räkna om kassan då, så kom inte därifrån fören 20.45... somna som en stock kl 10.

Har sovit som en stock heeela natten, vakna inte ens av att emelie skicka sms vid 9 tiden :(  dumma mig.


Jag har fått ett schema nu för 3 veckor framåt.. Det är för att mediamarkt öppnar snart, så det kommer bli rena lill julen.Nästa fredag tex jobbar jag till 22.30 . :o  schemat börjar nästa vecka, så ska passa på att njuta lite extra den här veckan när jag är ledig (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0