ny vecka


skönt med ny vecka! Helgen har varit helt hysteriskt, folk handlar som galningar. I dag har det också vart rätt mycket folk. Jobbade till 20.30 och det var kämpigt. helt tung i huvet, orkade knappt tänka. Det känns att det kanske vart nåndag för mycket i rad. Och det är ju inte slut än.
 
Imorn jobbar jag hos mamma. Yes ett sittande arbete (: skönt.

Igår kunde jag inte hålla mig, utan köpte ett nintendo wii. Var och varannan kund köpte ett så det kändes som de skulle ta slut när som helst.. så jag slog till jag också (: OCH FY FAN VA DET ÄR KUL!
Var tvungen att sätta mig idag efter jobbet och spela också (: hihi .. Nu blir det sparande av min resterande pengar till ullared.. woho ,

182781-163

Kommentarer
Postat av: tesssan

hahaha fia då! et nintendo? du är rolig du!

2007-10-30 @ 10:28:36
URL: http://omtherese.blogg.se
Postat av: emi

OMG :D det trodde jag inte om dig fia!
det måste jag få testa nästa gång jag kommer hem till dig :D

2007-10-30 @ 11:20:11
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se
Postat av: fia

hihi, det är såå KUL! (:

2007-11-01 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0