föörskyld

Inatt sov jag inte så gott, för jag vaknade stup i kvarten av att det gjorde så jävla förbannat ont i halsen. Sen imorse var det bara att kliva upp ur sängen också, tidigt. Halv 10 var det möte på arbetsförmedlingen.  Där sas det inget som jag inte redan visste.  Lämnade in alla papper när jag ändå var där. Sen gick jag till apoteket och köpte Bafucin. Sen gick jag hem, hoppa in i bilen och åkte till maxi och storhandlade. Mat måste man ju ha. Mycket frukt, apelsiner och sånt. Behöver c-vitamin nu. Grönt och rött te blev det också. Rött te har jag hört ska va bra mot det mesta. sitter och dricker det nu, förhoppningsvis kan det hjälpa mig att somna inatt.

Nu ska jag lägga mig och läsa ett tag innan sovdags. Det är avkopplande. Boken, Luftslottet som sprängdes är väldigt bra dessutom.

182781-141

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0