väldigt lugnt


Väldigt lugn dag idag.. har typ bara sett på tv och vart och handlat och lagat mat. Chili con carne vart det, med spansk chilikrydda i som jag köpte med mig hem.. såå gott.. den svenska smakar ju knappt nåt :S

De ringde från jobbet förut och jag ska visst jobba imorn, men bara till tre som tur är. och inget kassajobb tydligen. Utan det är massa varor som har kommit som måste ut som snabbt som möjligt i butiken. och det är väl där jag och några andra kommer in. Oömma kläder sa hon. när jag hör oömma kläder tänker jag typ mjukisbyxor men jag kan ju inte gå runt i butiken i mjukisbyxor :o får väl bli jeans eller nåt...

Kommentarer
Postat av: tessan

jag tänker på dig .

2007-09-06 @ 17:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0