april

Första april idag, och ja jag har blivit lurad men jag går ju på vad som , haha ...

Kul med april, för då har jag lite att se fram emot. utgång på lördag , fylla 20 på tisdag, äta på akropolis nästa lördag och sen ullared om typ 3 veckor ... och sen spanien om 2 månader lite drygt ..


Igår var jag på ikea och kikade lite. 2 klänningar som jag tidigare tittat på på gina blev det iaf. Sen gick jag och presenterade mig på jobbet. De var super trevliga så jag blev kvar där i 2 timmar och snackade. nästan Ingenting är som i Norrköping så det kommer bli en omställning. Inte ens växelkassan är samma, så det gäller att tänka sig för vad man gör. 

Idag tog jag en promenad till stan. Det är ju en bit eftersom vi bor utanför stan och såå varmt det var, jag som bara har med mig vinterjackan =/  gick och kikade lite innan mamma slutade jobbet då vi gick och åt lunch. Sen gick vi hem .. jag har nog aldrig haft så stora blåsor på fötterna, de sista 2 kilometrarna var riktigt smärtsamma .. ajaj ...  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0