FACE STOCKHOLM


Idag har jag vart på makeuprådgivning på face :) Hon var jätte duktigt och det kändes verkligen som hon visste vad hon snackade om. Dock är jag ju inte van att ha massa grejer på ögonen. Kanske är det därför, men jag tyckte jag liknade mest en tvättbjörn. Men jag kanske inte bara är van, vad vet jag.  Sen fick man ju välja prudukter och då valde jag en foundation, jag har haft en från face förut och jag tyckte den var super. Sen köpte jag till ett puder och en ögonskugga också.

sen gick ja och emelie runt lite på stan, båda var helt sega och trötta så det blev inte så mycket av det. Sen åkte vi iaf en tur till maxi, emelie köpte såna där klistergrejer man sätter fast kort i album.

Nu är det dags att gå och lägga mig känner jag. Jobb imorn, låång dag till 20,30. Då vill jag vara pigg ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0