helgen

Lördan började med att jag åkte tillbaka till Norrköping och gick på stan med mamma. Jag köpte inget eftersom jag inte har några pengar, utan jag var smakråd åt mamma istället :) efter ett tag på stan åt vi lunch på harrys. Jätte gott! Sen var det bara hem och städa och göra sig i ordning för kvällen..

kvällen ja .. Det var roligt att ha alla mina små vänner här, och jätte fina presenter fick jag också! Sen trodde jag att man skulle glömma sina känslor av lite (?) vin, i stället vart det tvärt om, känslorna kom fram istället, dom jag inte så gärna vill visa öppet.. men de kom och jag skäms för det. 

igår mådde jag som jag förtjänade  .. Emelie och jag stack över gatan och köpte pizza iaf! skit gott!.

Imorse när klockan ringde ville jag bara skita i allting och ligga kvar och sova hela dan, men jag fick tvinga mig upp och gå till matten, räknade 2 tal under hela lektionen , jag höll på att somna. Sen åkte jag hem och åkte till maxi. Köpte tårtgrejer.  När jag kom hem satte jag igång med de projekt jag hade tänkt med dagen. Projekt nr 1 var att flytta dvd hyllorna till andra sidan. Det visade sig att det inte går, alla tjocka sladda och skit är ivägen så det var bara att flytta tillbaka igen. Projekt nr 2 var att städa och göra om i mina köksskåp. Förut var allt huller om buller, jag ville ha lite ordning påt. tallrikar på en hylla, glas på en, skålar på en osv. Och det hann jag med.

Och sen har jag bakat jordgubbstårta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0