hello sunshine

Nu var det visst gått ett tag sen jag uppdaterade. Men jag har inget direkt att skriva. I helgen var det jobb, fredag, lördag, söndag. Idag har jag, Anna, Jonna och Johanna suttit i folkparken i solen innan vi gick vidare till fräcka. Där var det helt vindstilla = dö varmt = underbart. Väldigt fel att ha jeans på sig dock. Sen åkte Jag och Anna hem hit. Jag bytte kläder, leggins kändes mer rätt . Sen gick vi ner och tog en glass och gick en vända, förbi elins jobb bland annat :) Sen satt vi på min balkong. Där var det precis lagom varmt. Hoppas det håller i sig så jag kan sitta på balkongen och plugga i veckan (:

Jag längtar till helgen - ullared !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0