torsdag

I måndags sa min mattelärare att han starkt rekomenderade oss att komma på dagens lektion. Skit tänkte jag som hade tänkt skita i den eftersom jag är i fel stad så att säga. Men jag tittade lite i matteboken och beslöt mig för att åka, för det såg svårt ut ;p Så imorse fick jag gå upp tidigt och åka till matten, och efter matten var det bara att åka hit igen. 9 mil för en sketen matte lektion, haha ..   Bra att det var bra väder iaf, för då är det kul att köra massa bil ;p bensin mätaren tycker dock inte att det var lika kul =/  jag är glad att jag inte fick soppatorsk, haha ..  

Vid eber skulle man behöva ha 6 ögonen föresten. Värre än ett dagis som går över gatan fan. En del bara kastar sig ut. Vill dom bli påkörda eller?

nog om det. Ikväll ska morsan och jag på bio. Angel , hoppas att det är nåt att ha ..

och imorn blir det första dagen på jobbet. Trots att jag kan själva datasystemet så är jag rätt nervös. Det är ju allt runt omkring som inte är som jag är van vid . Jag som öppnar själv också ...

182781-210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0