trött fredag

Jobb idag.. och det gick bra. Trevligt folk som jobbar där också . men så trött jag är, det är helt sjukt . Mina fötterna är en storlek för stora haha . blåsan på foten har växt, och jag hoppas verkligen att jag  kan ha pumps imorn utan att jag dör på kupen. nu har jag iaf klippt sönder den, haha hittade ingen nål ;p

Ikväll går jag och lägger mig tiiiiidigt, jag skulle kunna gå och lägga mig nu men det är väl lite väl för en fredag kväll .. Är ensam i huset också och det känns sådär, jag tycker inte om att sova ensam i hus. Men nu är jag så trött så jag somnar nog ändå .

Imorn är det paarty  .. hela dagen är fullspäckad eftersom jag ska på stan med mamma också ..  Ska dra till norrköping tiiidigt imorn bitti ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0