080813


Igår färdades jag 4 år bakåt i tiden, om inte mer. Träffade c på stan här i Linköping. År och dar sen sist, det var kul att se honom igen. Vi käkade på kebab baren :D haha det gjorde man ALLTID förut. Men vad har hänt med bussarna? 211an blev 11 ! och tar en annan resväg. skumt .

Sen åkte vi till ekholmen. Snackade om vad alla gör idag och massa minnen. det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. haha

På kvällen tog jag en fika med becka, bebis om 2 veckor, spännande (: 

Idag har vi firat mamma som fyller år . mamma slutade tidigt och pappa jobbade i stan så hela familjen lunchade på stan.  mongolisk  buffé . as gott ! jag har börjat gilla sån mat mer och mer  :)  Sen har jag vart på ikea , inte bra. köpte en del, mest bara för att känns det som nu i efterhand. När jag kom hem fick jag ett chock när jag kollade kontot, så imorn åker en del tillbaka. Lika bra när jag ändå inte blev "kär" .

sen har vi käkat tårta här hemma och det  blev visst så att jag blev kvar här..men det är skönt att vara hemma, har ju inte varit här på en månad :/ ..   Imorn börjar jag 8.10 :( så får åka härifrån svintidigt!  men det är ändå lektionen, sen får jag väl hem och sova :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som du haft en riktigt trevlig dag ;P

2008-08-13 @ 22:16:18
URL: http://mawlan.blogg.se/
Postat av: tes

nä egentligen inte, men ville verkligen se denna. nu blir det leva fattigt, usch!

2008-08-13 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0