hår panik

Imorse höll jag på att missa spårvagnen IGEN. jag måste skärpa mig, måste börja med att gå ut tidigare. Idag åkte den iaf förbi när jag kom ut. Så jag springer som en dåre ner till breda vägen istället, och vet ni, jag hann :D

Var hos frissan. ehm en hår katastrof. Hon la lite färg utanför utväxten så det inte skulle bli någon skarv. Hon hade valt en färg som det inte var några eller inte så mycket gula pigment i så jag inte skulle bli gul i skallen  och visst utväxten blev ganska bra, men det där under utväxten. det vart GRÅ BLÅTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! usch vad dåligt jag mådde, riktig panik. jag gick aldrig på matte lektionen idag, ville inte sitta i en timme och tjugo minuter med grått hår. Hon fick fixa till det. Så nu ser det bra ut som tur är. puh

När jag kom hem sen gjorde jag några matte tal, åt, sov och sen var jag ute och sprang i regnet.

Min laptop har fuckat ur. Det går inte att få igång den :( skit !




morgondags to do

- skola, geografi. Sen har min matte lärare sagt att om vi vill får vi komma när han har matte D lektion för de är bara 3 stycken där. Där kan vi alltså få hjälp ifall vi behöver. Han har en matte D lektionen efter min geografi imorn så jag tänkte gå på den , eftersom jag inte var med på matten idag är det nog bra så kan han hjälpa mig med det han gick igenom idag, för jag förstår inte det riktigt.
- åka till MM med datorn
- åka till jobbet och lämna tillbaka min epilator. haha det gjorde FÖR ont.
- springa
- plugga samhäll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0