hej onsdag

Idag hade jag sovmorgon (:  Välbehövligt för igår var jag verkligen trött efter både skola och jobb.  Men inte fick jag sova så länge som jag velat idag. Halv 9 började de typ slipa golven inne i  lägenheten där tanten bodde (lät som de typ slipa golv eller nåt sånt)      Fast  Idag hade jag bara en lektion iaf  så det var skönt! (:

sen har jag vart ute och sprungit, passade på när det inte regnade :p haha .. sen har jag räknat lite matte, så nu ligger jag inte efter tror jag, struntar i en del vg och mvg uppgifter för jag känner att det går bara inte. jag satsar dessutom ändå bara på g , för mer får jag ändå inte :)  om ens det

samhällsuppgifterna kvar bara, men de gör jag imorn (:

Nu borde jag nog sova, börjar ju  8,10  imörn




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0