hejhejhej


Efter skolan idag åkte jag med datorn till MM . Gör så så och så.  ehh okej , jag fattade ingenting. Men jag fattade iaf att nåt va fel därinne och att jag skulle behöva börja om från början , så att den blir som när den var nyinköpt.

Jag åkte till elgiganten och de hjälpe mig med den där istället. Det var snällt!  Sen var det bara att åka hem och börja om från början, installera om allt . nu ikväll har jag suttit med mitt jävla usb minne fram och tillbaka mellan gamla datorn och den här med alla bilder och musik IGEN. Jag förväntade mig knappast att det skulle hända med den här datorn. och inte efter en månad :(

Nu har jag köpt skivor iaf , så imorn ska jag göra en back up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0