helgen

i fredags var det iaf skola, matte c. klockan 8 på morgonen. jag höll på att somna . På kvällen vart det lugnt hemma hos anna med jönssonligan och en fyra för tre  :D  på natten sen kom tessan som var ute och sov hos mig :)

igår var det jobb. sen var det hem och snabbt som fasen göra sig i ordning, jag har aldrig duschat så snabbt :D haha. sen bar det av till svärtinge och Anna och kräftskiva. :)  men jag äter inte kräftor. så jag åt bröd. och kex.  :D

vilken jävla östgötska man snackar på fyllan. hahha....

sen utgång, otten och hugo.  :)

kom hem 20 i 4 ungefär .  det var inte roligt när klockan ringde idag ,jobbade ju idag också. Och jag är så jävla trött så jag nästan ser i kors. Ska nog sova nu. Imorn är det skola igen. Jag har insett att jag inte får sova ut fören på lördag , huhu  :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0