LONDON

Imorse var jag duktig som kom upp och kunde ut och springa. Varför är det bästa vädret på morgonen för? fast bra för min löpning i försig.  :p

Sedan åkte jag ner till stan och träffade Madde och Anna :) Vi gick runt lite på stan, kom hem med ett armband :) Sen har vi vart hos madde , sen hos mig och sen hos madde igen :D köpt biljetter också, så den 25 september bär det iväg till London :D fy fan vad roligt!


vilket äckligt väder vi har haft idag. Regn och rusk. Sitter med min tekopp och lyssnar på musik, rätt mysigt ändå.

Nu ska jag nog röja upp lite här  .. :)


Kommentarer
Postat av: Elin

VA?!?! LONDON? Med vem, vad, när hur? :D KUL Pusss

2008-08-05 @ 07:59:24
URL: http://elinjorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0