torsdag

 imorse hade jag en lektion bara, så slutade halv 10 igen (:  sen har jag vart på stan med tes & co (: när jag kom hem somnade jag i soffan, helt jävla slut. när jag vaknade till efter någon timme så tog jag mig i kragen och gick ut och sprang i 30 minuter, man blir faktiskt piggare, eller iaf efter ;p sen har jag pluggat och det tog tid, men nu är samhällen uppgift 1 klar iaf. Man skulle förklara massa ord, 31 stycken för att vara exakt. 6 sidor vart svaren, haha vadå skrivkramp. Det känns som man går på gymnasiet igen :o
 
nu ska jag bädda ner i mig i soffan och se lite sex and the city innan jag går och lägger mig.

imorn måste här städas !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0