1 december

Hjälp. det är redan första december , jag känner att jag inte riktigt hinner med ... Jag som alltid typ brukar vara först med adventsljusstakar och tomtar och grejer kommer i år att vara sist. Jag hinner helt enkelt inte. Först i helgen KANSKE jag hinner. hm .

Denna vecka är väldigt jobbig och jag kommer vara ganska osocial tyvärr . Men nu är det inte lång tid kvar i skolan så det är lika bra att kämpa på.

Matten oroar jag mig för extremt mycket. Idag på lektionen fattade jag ingenting, satt som ett frågetecken. Och jag fattade inte särskilt mycket när läraren förökte förklara för mig heller. Imorn kommer  pappa hit efter jobbet och pluggar med mig . jag sa till honom att han lär bli kvar ett tag ;p  Jag vill verkligen inte läsa kursen en gång till.

Bra att man har roliga grejer att se fram emot iaf!

- Ullared
- sälen i januari!
- Spanien några dagar imars med papps.
- Spanien en gång till med ems (:
- tatuera mig. yesbox jag har bestämt mig.

sen vet jag inte om jag ska åka till spanien och stanna ett längre tag också. det vore najs.
 
Emelie och jag sa ju att vi ska åka till simhallen i lkpg  nån dag också =D Där har jag inte vart sen 1an på gymnasiet så det skulle va as kul!



i helgen är det julfest på jobbet också, det ska bli jäkligt skoj!





Kommentarer
Postat av: emi

kanske kan ta linköpings badhus nästa vecka?

2008-12-01 @ 17:59:18
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hamnade på otten i stället i lördags :) Jaa du nästa vecka verkar det vara lugnt för min den (än i alla fall) för dig då? miss you tooo.

2008-12-01 @ 21:40:07
URL: http://hoounly.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det var jättekul! På hugo då? men då kan vi ju höras i slutet av nästa vecka :)

2008-12-02 @ 20:29:37
URL: http://hoounly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0