13 december

Det var inte min morgon idag. Först fick jag inte i nyckeln i nyckelhålet i bilen för det var fruset, när jag väl fick in nyckeln gick det inte att vrida om, fick stå och lirka ett bra tag. Sen gick det inte att stänga dörren för det var för kallt haha .. Sen hittade jag inte isskrapan, letade i hela jävla bilen, sen när jag kände att jag inte hade tid att leta mer fick jag ta en skiva. Skivan går av och jag skär mig för den är vass. härlig morgon, men jag kom till jobbet iaf.

skulle ha slutat 4 idag men så blev det icke, fick vara kvar till 5 för det var grymt mycket folk! Jag har ont i handleden för jag tryckt på enter så mycket haha ..

efter jobber åkte jag till emelies jobb och plockade upp henne så åkte vi och handla lite käk. Fläskfile , pomme och tzatsiki (:  sen åkte vi hem och laga mat och käka framför tvn.

nu har jag tagit ett varmt bad och  nu funderar jag på att blåsa håret torrt och sen gå och lägga mig, är väldigt trött . Imorn är det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0