hej måndag

idag har jag, tessan och emelie vart nere på stan. Vi ville ju shoppa loss, men det fanns ju inte så mycket bra att köpa direkt. men lite vart det , Jag kom hem med en tröja.  och lite god dricka (: sen hemma gick jag och la mig. Vi gick ju runt på stan i nästan 6 timmar haha.  och jag mår inte så bra heller så det var skönt att sova en stund sen.

febern har ju försvunnit nu men nu är jag jätte förskyld istället. Kul att vakna 100 gånger per natt för att man måste snyta sig för att man knappt kan andas. och jag har jätte lock för öronen, så hör jätte dåligt just nu :(

Imorn ska jag jobba, så bäst att gå och lägga sig nu. eller ska torka håret först så jag inte vaknar upp som ett troll imorn ;p



/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0