Ullared

Idag 05.30 gick bussen till ullared. Jag fick ta mig en härlig morgon promenad ner till resecentrum eftersom spårvagnarna inte hade börjat gå ännu.   :|

Köpte faktiskt inte så mycket denna gång, Har faktiskt aldrig köpt så lite där som idag ;p Det vart mest små grejer till köket och  lite filmer o så.

Nu ska jag snart sova hade jag tänkt. har vart uppe sen kvart över fyra så jag känner mig helt färdig. 



på vägen hem visade de mamma mia filmen på bussen. Första gången jag såg den och den var jätte bra! Man blev riktigt glad när man såg den. Till och med Emelie tyckte den var bra. haha :D

Kommentarer
Postat av: emi

haha. jo den va ju rätt bra alltså :p

2008-12-17 @ 12:38:28
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/
Postat av: tes

haha, du som inte ville se den på bio med mig för att du inte gillar musikaler :P

2008-12-17 @ 18:28:17
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0