helgen

I helgen följde jag med ner till landet. Skönt med lite lantliv, faktiskt.  I fredags innan pappa kom hem från jobbet så åkte jag och mamma ut till ikea. Varför hittar man alltid massa fint när man inte ska handla och tvärtom!? som tur var hade jag kvar presentkort sen i julas så jag handlade upp dom (:

I lördags åkte mamma och  jag in till stan .. eller stan och stan det är inte så stort direkt . Vi besökte mormors minneslund.  jag saknar dig mormor :(

På eftermiddan hjälpte pappa mig med lite matte, Nu förstår jag , tror jag. hoppas jag. Provet närmar sig  och jag behöver plugga ......

Igår gick jag ut till jespers grav . Det har gått så kort tid och jag förväntar mig hela tiden att han ska vara där. Varje gång jag skulle sätta mig kollade jag först så att  inte jesper hade hoppat upp och satt sig, han brukade ju göra det. Allting var så tomt, så tyst .  


I förmiddags åkte jag hem till Norrköping. Åkte direkt till maxi för mitt kylskåp gapade tomt när jag åkte. Och nu är jag pank, men nu har jag mat och frukt för ett tag iaf ;p

i kväll har jag legat och sett på Tristan & Isolde. Den gick rakt in i hjärtat och jag släppte en tår eller två.


182781-205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0