torsdag

Matte idag, det börjar bli svårt nu.  :| jag räknade ju hemma istället för att gå på lektionen i måndags och idag låg jag visst en sida förre alla andra..  Men det gör ju inget (:  Sen gick jag och tränade .. det var skönt!

Idag när jag lagade mat så gick brandlarmet :o nu vet jag iaf att det fungerar haha. Men så störande att inte ha nån fläkt för då blir det ju sådär.. Fick panik, så upp fort som fan med alla fönster. Till slut slutade det iaf :p

Nu har jag börjar packa lite. Drar ju till malmö och tessan imorn (: Emelie är ju redan där..  ska bli kul att träffa dom :) .. packning va det ja.. Det är alltid så svårt. Jag har en tendens att packa för en vecka när jag ska vara borta en helg haha.. Det mesta får jag dock packa imorn bitti. Vi ses imorn 11.46 tjejer ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0