utgång

Igår vart det utgång. Hade ju egentligen inte alls tänkt att gå ut men jag ångrade mig. Dock var jag nykter. Det var förfest hemma hos Sofia (inte jag alltså :p) där vi sjöng singstar och firade tessan :) Hon fyller ju 20 idag! stort grattis till henne :) sen drog vi ner till otten och det var roligt!  Tyvärr var jag tvungen att ta sista spårvagnen hem, 20 i 2, hade velat stanna kvar längre men jag hade inte med mig pengar till taxi,  så jag skulle inte komma hem på nåt annat sätt.

när jag kom hem somna jag typ direkt iaf och vaknade inte fören 20 i 1 idag, haha.. Det var läänge sen jag sov så länge.

Nu har jag precis vart ute och gått i 40 minuter, hann precis innan det vart typ kolsvart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0