Estoy en casa


Igår kväll kom vi hem. Jag har haft det jätte bra. Skriver mer imorn när jag är hemma och sitter vid min egen dator och har lagt in alla bilder. Har vart på ikea idag. Kände för att shoppa loss. Och jag gjorde väl av med mer pengar än vad jag borde ha gjort . Men , shopping är kul!

Imorn bitti bär det av till norrpan igen!


Jag mår bra! Jag kan ju inte ljuga, för fy fan vad dåligt jag har mått. De 2 första veckorna efter det där mådde jag piss, jag kunde varken sova eller äta. Men sen åkte jag ju och allt kändes lite lättare då. Och jag har faktiskt kommit hem med ett nytt huvud kan  man säga. Jag har gått vidare..  Och jag mår så jävla bra. I spanien , när jag låg på stranden faktiskt bestämde jag mig och ett lugn sköljde över mig.

Bloggen ska jag också ta tag i .. Ser att det är världens glapp mellan mina inlägg , men nu har blogg suget kommit tillbaka!

vi hörs imorn!




Kommentarer
Postat av: Elin

FY FAN VAD SKÖNT ATT HÖRA!!!

2008-07-11 @ 12:58:32
URL: http://elinjorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0