hej hemskt mycket hej

Jag är på  väldigt bra humör av nån andledning, det är kul när man är det utan att det har hänt nåt. hoho

Idag har det iaf vart jobb, men kort dag, 12-19 och det var kanon skönt! kändes lite konstigt att inte stänga och att gå hem innan vi stängt. :p  

Imorn är jag ledig igen :) Då ska jag åka och hälsa på elin i deras lägenhet som jag inte sett ännu. Det blir spännande.. :)  på kvällen kommer pappsen hit, vi ska åka runt och kolla på dator :) Den här sjunger på sista versen, milt uttryck. Jag håller på att bli galen påt. Idag tog det 20 minuter (!!!!!!!!!!) efter jag satt igång den tills jag kom in på nätet. Rekord i långsamhet!

Nu äre  lägg dags, för jag måste upp tidigt imorn. Klockan 10 ska jag vara på banken och innan dess ska jag hinna springa, duscha och käka frulle. Måste jag gå upp kl 7??

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0