Måste bara ..

berätta... När vi var nere i spanien hörde vi en dag på nyheterna att man sett en sillhaj vid stranden i malaga.. Den skrämde livet ur badgästerna och det förstår jag , de ville att de skulle döda den men den var tydligen fridlyst . hm.. Iaf malaga är inte många mil från stranden där vi brukar vara.. Tyvärr har jag sett hajen, filmen asså. Och jag blev ju ganska uppskrämd när jag hörde de där nyheterna. Fast sillhaj låter ju inte så farligt på namnet direkt, sill liksom ...men iaf sen tyckte jag att jag såg fenor och skuggor överallt i vattnet, så typiskt mig..vågade ju knappt bada .. Iaf så bestämde jag mig nyss för att söka på sillhaj och se vad det är för en filur och jävlar, det är tur att jag inte är där nu!!!



Den bilden fick jag bland annat upp :o hjälp

Kommentarer
Postat av: elin

jaa men de tycker jag att vi ska :) vi kan ju höras i början av nästa vecka?! puss!

2008-07-12 @ 16:30:16
URL: http://exception.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0