Lillsjön

Idag har jag vart ledig :D Jätte skönt efter en hel del jobbande

 Var  ute och sprang när jag vaknade. Sen vid 12 kom Tessan och Sara och hämtade upp mig. Först drog  vi till maxi och köpte lite matsäck, typ dricka, frukt, pastasallad och så  innan vi drog till lillsjön :) men vad händer när vi vart där i kanske 5 minuter  och jag dricker min dricka? jag blir stucken av en geting. på LÄPPEN! Den kände väl doften av min dricka eller nåt :o Jävlar amalia vad ont det gjorde!!! och det svider rejält fortfarande :(  Men det vart några trevliga timmar sen iaf med sol och bad :) 










Kommentarer
Postat av: tes

haha, sexig läpp kompis ;)

2008-07-29 @ 22:50:38
URL: http://omtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0